מנעולן ברמת גן – רק עם אדיר!

⭐⭐⭐⭐⭐

נתקעתם מחוץ לבית או לרכב? איבדתם את המפתחות? צריכים להתקין מנעול חדש או לשדרג את האבטחה של הבית או העסק שלכם? אדיר מנעולים, מנעולן מוסמך ומקצועי ברמת גן, מספק מגוון רחב של שירותי מנעולנות לכל מטרה.

תוכן עניינים

צריכים מנעולן ברמת גן? כמובן שהגעתם למקום הנכון!! אדיר כאן בשבילכם עבור כל סוג שירות שרק תצטרכו במחיר סופר משתלם! ובנוסף לכך, המחירים שלנו הכי משתלמים בשוק! צרו איתנו קשר עכשיו להצעת מחיר בחינם. אנחנו נגיע עד אליכם תוך כמה דקות!

פורץ רכבים

אם אתם צריכים פורץ רכבים אז אל דאגה, כולנו היינו שם – אתה ממהר, מאחר לפגישה חשובה, ובטעות נועל את המפתחות ברכב שלך. זו יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל למרבה המזל, אדיר מנעולים כאן כדי לעזור. 

פורץ דלתות

רבים לא חושבים שהם יתגלגלו לסיטואציה שבה נדרש לפרוץ את הדלת, עד שהמציאות מוכיחה אחרת. מתי אם כן נדרש לפרוץ את הדלת, האם מדובר במהלך שהורס את הצילינדר, אל איזה פורץ דלתות מוטב לפנות?

החלפת מנעול רב בריח

נשחק לכם המנעול ואתם מחפשים להחליף מנעול לדלת רב בריח שלם? לא משנה איזה סוג מנעול יש לכם או איזה סוג מנעול אתם צריכים, אדיר המנעולן יוכל להכיע עד לביתכם ולהחליף לכם את המנעול במקום, לא משנה כמה מורכבת ההתקנה תהיה!

תיקון דלתות

כבעל בית או עסק, אחד הדברים הכי מתסכלים שיכולים לקרות הוא דלת שבורה או פגם בדלת. זה לא רק לא נוח, אלא זה גם יכול לסכן את אבטחת הנכס שלך. אם אתם זקוקים לחברת מנעולנים אמינה שתתקן את הדלתות שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מאדיר מנעולים.

התקנת מנעול מגנטי

בכל הנוגע לשמירה על הרכוש שלכם, התקנת מנעול מגנטי היא בחירה חכמה. אנו בחברת אדיר מנעולים מתגאים במתן פתרונות אבטחה יוצאי דופן עבור חללי מגורים ומסחר כאחד. 

החלפת מנעול תיבת דואר

צריכים החלפת מנעול תיבת דואר? אדיר כאן בשבילכם עבור המשימה הזאת. כבעל בית או עסק, חשוב לשמור על הנכס שלך מאובטח. היבט אחד של אבטחה שמתעלמים ממנו לעתים קרובות הוא תיבת הדואר.

צוות מקצועי ומנוסה

הצוות של אדיר מנעולים מורכב מאנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב בענף המנעולנות. הצוות עבר הכשרה מקצועית ומצויד במיטב הציוד החדיש ביותר כדי לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו!

מגוון רחב של שירותים ברמת גן

  • פורץ דלתות: אדיר מנעולים תמחים בפריצת דלתות פלדלת, דלתות עץ, דלתות זכוכית ועוד. אנו מבצעים פריצה מקצועית ללא נזק, תוך זמן קצר ומינימום טרחה.
  • החלפת מנעולים: אנו מחליפים מגוון רחב של מנעולים, כולל צילינדרים, מנעולי רב בריח, מנעולים עליונים ועוד. אנו מציעים מגוון רחב של מנעולים איכותיים ממיטב היצרנים, תוך התאמה אישית לצרכים ולדרישות שלכם.
  • שכפול מפתחות: אנו משכפלים מפתחות לכל סוגי הדלתות והרכבים. אנו משתמשים במכשור מתקדם המאפשר שכפול מדויק ואיכותי של המפתחות שלכם.
  • תיקון דלתות: אנו מתקנים דלתות פגומות, כולל החלפת צירים, תיקון ידיות, ריתוך ועוד. אנו מבצעים את העבודה בצורה מקצועית ויעילה, תוך שימוש בחומרים איכותיים.
  • שירותי אבטחה: אנו מציעים מגוון רחב של שירותי אבטחה, כולל התקנת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, מנעולים חכמים ועוד. אנו מסייעים לכם לבחור את מערכת האבטחה המתאימה ביותר לצרכים ולדרישות שלכם.

שירות 24/7

אנו מודעים לכך שתקלות במנעולים יכולות לקרות בכל שעה, גם בשעות לא שגרתיות. לכן, אנו מציעים שירות 24/7 – זמינות מלאה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כולל ימי חג ושבתון. צוות המנעולנים שלנו זמין 24/7 כדי לסייע לכם בכל בעיה, בין אם מדובר באובדן מפתחות, פריצת דלת נעולה, תקלה במנעול או כל צורך אחר.

שביעות רצון הלקוחות

אדיר מנעולים שם דגש על שביעות רצון הלקוחות. החברה מקפידה לספק שירות איכותי במחיר הוגן.

צרו קשר עוד היום עם אדיר מנעולים כדי לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות. אנו כאן כדי לעזור לכם לשמור על הבית והרכב שלכם מוגנים ובטוחים.

שאלות ותשובות

צרו איתנו קשר עכשיו ונגיע תוך כמה דקות בודדות!

בוודאי! אנחנו חברה עם מוניטין רב וניסיון של שנים בשוק וכמובן שגם עם תעודת מנעולן מוסמך

שמי אדיר רומנו, ואני מנעולן באושר כבר 4 שנים. אני חדור מטרה ושמח לספק שירותי פריצה ומנעולנות לאנשים במצוקה!

אדיר עצמו עובד בעיקר במרכז אבל יש לנו נציגים שיכולים לטפל בכם גם בדרום ובצפון!

ממש לא! המחירים שלנו סופר הוגנים ומתאימים לכל כיס!

בוודאי! צרו איתנו קשר במידי וקבלו הצעת מחיר בחינם!

כן! אנחנו מוכשרים לבצע את כל סוגי העבודות בתחום המנעולנות במקצועיות ואדיבות רבה.

מחיר החלפת צילינדר כולל הצילינדר עצמו עולה בערך 400 ש"ח

פריצת בית עולה בערך 350 ש"ח וכמובן שנוכל להגיע במידי תוך כמה דקות!

אנחנו חברת מנעולנות בשיתוף פעולה עם מנעולנים מהצפון מהמרכז ומהדרום. לא משנה היכן תצטרכו אותנו נגיע אליכם במידי.