שירותי מנעולן בכפר סבא

⭐⭐⭐⭐⭐

צריכים מנעולן בכפר סבא? אדיר שירותי פריצה ומנעולנות עוסקים במגוון רחב של עבודות בתחום המנעולנות ומספקים פתרונות אבטחה שונים ושירותי מנעולנות לבתים, למשרדים ולרכבים. מנעולן בכפר סבא הוכשר לטפל בכל סוגי המנעולים ומערכות האבטחה תוך הקפדה על שלומם של תושבי הבית.

בין השירותים שלנו תוכלו למצוא:

תיקון דלתות

כבעל בית או עסק, אחד הדברים הכי מתסכלים שיכולים לקרות הוא דלת שבורה או פגם בדלת. זה לא רק לא נוח, אלא זה גם יכול לסכן את אבטחת הנכס שלך. אם אתם זקוקים לחברת מנעולנים אמינה שתתקן את הדלתות שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מאדיר מנעולים.

התקנת מנעול מגנטי

בכל הנוגע לשמירה על הרכוש שלכם, התקנת מנעול מגנטי היא בחירה חכמה. אנו בחברת אדיר מנעולים מתגאים במתן פתרונות אבטחה יוצאי דופן עבור חללי מגורים ומסחר כאחד. 

החלפת מנעול תיבת דואר

צריכים החלפת מנעול תיבת דואר? אדיר כאן בשבילכם עבור המשימה הזאת. כבעל בית או עסק, חשוב לשמור על הנכס שלך מאובטח. היבט אחד של אבטחה שמתעלמים ממנו לעתים קרובות הוא תיבת הדואר.

פורץ רכבים

אם אתם צריכים פורץ רכבים אז אל דאגה, כולנו היינו שם – אתה ממהר, מאחר לפגישה חשובה, ובטעות נועל את המפתחות ברכב שלך. זו יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל למרבה המזל, אדיר מנעולים כאן כדי לעזור. 

פורץ דלתות

רבים לא חושבים שהם יתגלגלו לסיטואציה שבה נדרש לפרוץ את הדלת, עד שהמציאות מוכיחה אחרת. מתי אם כן נדרש לפרוץ את הדלת, האם מדובר במהלך שהורס את הצילינדר, אל איזה פורץ דלתות מוטב לפנות?

החלפת מנעול רב בריח

נשחק לכם המנעול ואתם מחפשים להחליף מנעול לדלת רב בריח שלם? לא משנה איזה סוג מנעול יש לכם או איזה סוג מנעול אתם צריכים, אדיר המנעולן יוכל להכיע עד לביתכם ולהחליף לכם את המנעול במקום, לא משנה כמה מורכבת ההתקנה תהיה!

בין אם אתם זקוקים להתקנה חדשה של מנעול, תיקון מנעול שבור או שחזור מפתח שאבד לרכב, אדיר המנעולן בכפר סבא יכול לעזור לכם. אנחנו מצוידים בכלים ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול בכל סוגי בעיות המנעולים והמפתחות ולספק שירותי על הצד האדיב והמקצועי ביותר!

אילו שירותים מנעולן בכפר סבא מציע :

  • התקנת מנעולים: בין אם אתם נכנסים לבית חדש ובין אם אתם משדרגים את האבטחה של הבית הקיים שלכם, מנעולן בכפר סבא יכול לעזור לכם להתקין סט מנעולים חדש. אנחנו יכולים להמליץ על המנעולים הטובים ביותר עבור הצרכים והתקציב הספציפי שלכם, ולהתקין אותם עבורכם בין אם זה מנעול תיבת דואר, התקנת מנעול מגנטי או כל מנעול אחר.

  • תיקון מנעולים: אם יש לכם מנעול שבור, אדיר יוכל לתקן אותו עבורכם. יש לנו את הכישורים והידע לאבחן את הבעיה ולפתור אותה, כדי להבטיח שהמנעול שלך יחזור למצב תקין תוך זמן קצר.

  • שכפול מפתחות: אם איבדתם את המפתחות או זקוקים לתוספת עבור בני המשפחה או העובדים, אנחנו יכולים לשכפל אותם עבורכם. אנו משתמשים בציוד  באיכות גבוהה ובטכנולוגיה חדשנית כדי לייצר כפילויות מדויקות.

  • התקנה בטוחה: אם אתם רוצים לשמור על חפצי הערך שלכם, מנעולן בכפר סבא יוכל לעזור לכם בהתקנת כספת. הם יכולים להמליץ על סוג הכספת הטוב ביותר עבור הצרכים שלך ולהתקין אותה עבורך, כדי להבטיח שחפצי הערך שלך מאובטחים.

  • שירותי פריצת רכב: אם ננעלתם מחוץ לרכב שלכם ואתם צריכים פורץ רכבים, מנעולן בכפר סבא יכול לעזור לכם להיכנס חזרה. יש לנו את הכלים והמומחיות לפתוח את דלת הרכב שלכם מבלי לפגוע בה,אנחנו יכול גם לספק לכם סט חדש של מפתחות לרכב אם איבדת את המפתחות המקוריים שלכם.

  • התקנת צילינדר כפר סבא: אם יש לכם תקלה במנעול או שאתם רוצים להחליף את הצילינדר שלכם, אנחנו הכתובת שלכם. אנחנו מספקים את כל סוגי השירותים כולל התקנת צילינדר רב בריח.

שאלות נפוצות:

כמה עולה מנעולן בכפר סבא?

המחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה אותה אתם צריכים. בין אם זה החלפת צילינדר, פריצת רחב, התקנת מנעול חדש ועוד.

אתם יכולים להגיע אלי במידי?

כן, צרו איתנו קשר עכשיו ספרו לנו מה הבעיה ונצא אליכם במידי.

האם יש לכם תעודת מנעולן מוסמך?

בוודאי! כל המנעולנים שלנו מוכשרים לבצע את כל סוגי העבודות בוודאי שעם תעודת מנעולן מוסמך

אתם יודעים לבצע את כל סוגי העבודות?

בוודאי! אנחנו נבצע כל סוג של עבודה בין אם זה פריצת רכב, התקנת מנעול, שחזור מפתח לרכב ועוד!

כמה עולה מנעולן בכפר סבא?

המחיר משתנה בהתאם לסוג העבודה אותה אתם צריכים. בין אם זה החלפת צילינדר, פריצת רחב, התקנת מנעול חדש ועוד.

אתם יכולים להגיע אלי במידי?

כן, צרו איתנו קשר עכשיו ספרו לנו מה הבעיה ונצא אליכם במידי.

האם יש לכם תעודת מנעולן מוסמך?

בוודאי! כל המנעולנים שלנו מוכשרים לבצע את כל סוגי העבודות בוודאי שעם תעודת מנעולן מוסמך

אתם יודעים לבצע את כל סוגי העבודות?

בוודאי! אנחנו נבצע כל סוג של עבודה בין אם זה פריצת רכב, התקנת מנעול, שחזור מפתח לרכב ועוד!

מחירון מנעולן בכפר סבא

סוג עבודה מחיר ממוצע
פריצת רכב 250 ש"ח
החלפת מנעול 250 ש"ח
פריצת דלת 300 ש"ח
התקנת צילינדר 300 ש"ח
ביקור מנעולן 200 ש"ח
תיקון דלתות 300 ש"ח
החלפת עינית לדלת 350 ש"ח

מנעולן אמין בכפר סבא

אנו בחברת אדיר מנעולים מבינים את חשיבות האמינות בקו העבודה שלנו. לקוחותינו סומכים עלינו שנספק להם שירותי מנעולן איכותיים כשהם זקוקים לו ביותר. זו הסיבה שאנו גאים ביכולת שלנו לספק שירות אמין ללקוחותינו באופן עקבי.

אנו מאמינים שאמינות מתחילה בצוות מנעולנים מיומן ומנוסה המחויב למתן שירות יוצא דופן. הטכנאים שלנו עוברים הכשרה קפדנית ומצוידים בכלים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להבטיח שיוכלו להתמודד עם כל מצב או קושי ביעילות. אנו גם מבינים שמקרי חירום יכולים לקרות בכל עת, וזו הסיבה שאנו מציעים שירותי חירום 24/7 כדי להבטיח שהלקוחות שלנו יוכלו לסמוך עלינו בכל פעם שהם צריכים אותנו. בין אם אתם זקוקים לסט מפתחות חדש או לתיקון מנעול, אתם יכולים לסמוך על  אדיר שיעניק לכם שירות אמין ומקצועי.

אז למה לבחור באדיר בתור המנעולן שלכם בכפר סבא?

לסיכום, אם אתם מחפשים מנעולן אמין ויעיל בכפר סבא, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב ביותר. אנחנו מנעולנים בעלי הכשרה גבוהה ומנוסה, ונספק לכם את פתרונות האבטחה הטובים ביותר לבית, למשרד ולרכב שלכם. לכן, אם אתם רוצים להבטיח את שלומם וביטחונם של יקיריכם ורכושכם, אל תחפשו רחוק יותר ממנעולן בכפר סבא.

שאלות ותשובות

צרו איתנו קשר עכשיו ונגיע תוך כמה דקות בודדות!

בוודאי! אנחנו חברה עם מוניטין רב וניסיון של שנים בשוק וכמובן שגם עם תעודת מנעולן מוסמך

שמי אדיר רומנו, ואני מנעולן באושר כבר 4 שנים. אני חדור מטרה ושמח לספק שירותי פריצה ומנעולנות לאנשים במצוקה!

אדיר עצמו עובד בעיקר במרכז אבל יש לנו נציגים שיכולים לטפל בכם גם בדרום ובצפון!

ממש לא! המחירים שלנו סופר הוגנים ומתאימים לכל כיס!

בוודאי! צרו איתנו קשר במידי וקבלו הצעת מחיר בחינם!

כן! אנחנו מוכשרים לבצע את כל סוגי העבודות בתחום המנעולנות במקצועיות ואדיבות רבה.

מחיר החלפת צילינדר כולל הצילינדר עצמו עולה בערך 400 ש"ח

פריצת בית עולה בערך 350 ש"ח וכמובן שנוכל להגיע במידי תוך כמה דקות!

אנחנו חברת מנעולנות בשיתוף פעולה עם מנעולנים מהצפון מהמרכז ומהדרום. לא משנה היכן תצטרכו אותנו נגיע אליכם במידי.