החלפת מנעול רב בריח

נשחק לכם המנעול ואתם מחפשים להחליף מנעול לדלת רב בריח שלם? לא משנה איזה סוג מנעול יש לכם או איזה סוג מנעול אתם צריכים, אדיר המנעולן יוכל להכיע עד לביתכם ולהחליף לכם את המנעול במקום, לא משנה כמה מורכבת ההתקנה תהיה! יש לנו את הידע המקצועי ואת הניסיון להחליף כל מנעול לכל דלת ללא נזק במחירים סופר משתלמים!

החלפת מנעול רב בריח

מחיר החלפת מנעול רב בריח

כשמדובר בהחלפת מנעול לדלת רב בריח, המחיר כמובן יכול להששתנות בין בוג המנעול שהמנעולן צריך להתקין וסוג דלת הרב בריח בה צריכה להתבצע ההתקנה. ישנם סוגים רבים של דלתות ומנעולים שיכולים להשפיע על המחיר וכמובן גם אופי העבודה יכול להשפיע לא מעט. אך המחיר הממוצע של התקנת מנעול לדלת רב בריח נע סביבות ה 300 ש"ח להתקנה. כמובן שאם צריך לקנות חלק חדש המחיר יכול לעלות בהתאם למנעול החדש שצריך להתקין על דלת הרב בריח.

החלפת צילינדר רב בריח - אילו סוגים קיימים?

1-צילינדר MCS EVVA המתקדם בעולם מזה כבר 40 שנים משולב עם קוד מגנטי, מיוחד עם פטנט רשום על חברת EVVA  הצילינדר המוגן ב100% נגד פריצות שקטות עם מכשירים מיוחדים אי אפשר להעתיק את המפתח בשיטות כמו מדפסת 3D. . לא כל מנעולן מכיר את הדגם של הצילינדר אווה MCS מכיוון שזה דגם לא זול וצריך לדעת איך להתקין אותו.

2-צילינדר 4KS EVVA הדגם הנפוץ בארץ ובעולם הצילינדר אווה 4KS מצויד במפתחות מיוחדים עם טכנולוגיה של ארבע תעלות נחש המונעות פריצה שקטה. דגם 4KS מאוד מומלץ.

3-צילינדר ICS EVVA מאוד איכותי מוגן נגד פריצות שקטות עם כלי פריצה מיוחדים. צילינדר ICS מצויד עם מפתח עבה משולב קודים צדדיים אינדיבידואלים. את המפתח של דגם ICS ניתן לשכפל אך ורק במשרדי החברה בישראל. וזה מכיוון שיש לו פטנט רשום ומוגן.

4-צילינדר EPS EVVA הינו דגם קלסי עם הגנות מקסימליות עם הגנה נגד שכפולים מזויפים וניסיונות פריצה עם כלים שונים. צילינדר דגם EPS מבין המומלצים ומתאימים לכל כיס.       

מתי נדרש החלפת מנעול רב בריח?

  • בלאי ושחיקה של המנגנון.
  • אובדן או גניבת מפתח.
  • כניסה לבית חדש.
  • החלפת שוכרים.
  • קבלת דירה חדשה מקבלן.
  • צילינדר שניזוק לאחר ניסיון פריצה.

האם אפשרי להחליף מנעול רב בריח לבד?

אז בקצרה כן. אפשר להחליף מנעול/ צילינדר רב בריח לבד. אך דבר זה אינו מומלץ במיוד אם אין ברשותכם את הכלים המתאימים לביצוע העבודה. לפעמים אנשים שמנסים להחליף צילינדר רב בריח בעצמם עושים יותר נזק מאשר תועלת ולאחר מכן כשמנעולן צריך להגיע לבצע את העבודה היא כבר הרבה יותר קשה בגלל הנזק שהלקוח גרם לו. לכן, תמיד עדיף להעזר בשירותיו של מנעולן מוסמך אמין ומקצועי לביצוע עבודות מהסוג הזה. אדיר המנעולן תמיד יהיה מוכן לעמוד לרשותכם ולבצע כל התקנת מנעול אשר תחפצו בה!